Saturday, January 22, 2011

CuAK....!!!GLERRRR!!!!

WORD of da day
!!CUAK!! 
aku memang CUAK gler la hari nie...
banyak sangat mende yang nak diCUAKkan...
penat ooo menCUAKkan diri...
huhu...
meyh sini aku LISTkan ape yang diCUAKkan...

*tadi DRIVE dalam RAINING!!seyez cuak...takot mr. PETIR + mrs. GURUH muncul dikala itu
(sejak bila petir n guruh tue berjantina..aku pon x tau..huahuahua...)

*then..kete ayah BASAH...huhu...sume sebab aku...tadi dalam berlari ala2 menah bollywood dalam hujan..nak cepat sangat...dengan air2 hujan pon aku bawak masuk kereta...adoiiii!!!dah basah...aku cuak sebab takot x kering n berbau(dikala inilah...aku terengat iklan FEBREEZE)!!!!

*pastu...KASUT aku LENCUN!!dah la esok dah nak balek..tiket bas pagi...takowt plus cuak coz risau x sempat kering...den dah x do kasut nie..(hulur kan simpati..harap maklum!)

*KEK BATEK tok kawan waa tarak siap lagi...waa baru perasan itu BUTTER tarak!!aiyayay...what to do??!!
cuak takot mengiciwakan itu SOHABAT!!

*mengenangkan nak balek...mgu depan..dah TASMID..aku x hafai lagi...lagu mana nieyh...nie yang paling menCUAKkan...(tarik nafas dalam2 kay...pastu hembus lah...ko nak mati ke x hembus balek!!buang tebiat punya budak KAY..come back to ur sense!!)

*presentation...XPRACTICE pon...huhu...konfirm kluar habes ayat BROKEN TERPOWER 

*Isnin KUIZ CHEM...bawak balek kertas tutor...tapi x pandang walau sekilas...apakah itu???
owh..itu namenyer..bawak balek buat cukop syarat PRINCESS KAY(hihi..perasan jap..jadi princess..kuikui)aku..hihi

buat mase skunk..itu jela mende yang aku CUAKkan yang aku nak coret kat sini....
yang len tue..macam consider cuak tapi x...
(aku sendiri x paham ape aku tulis...toiyonk!!)
bile aku rase nak update..nanty aku update lagi ea...
korunk bace jela nie buat mase skunk...
adios amigos my fellow!!

P/S:A girl who's sometimes feelingless!!

2 comments:

  1. kay....aku langsung x kecewa....ko ckp ko nak buatkan kek batik untuk aku pon ak da gembire..
    huhuh.

    ReplyDelete