Thursday, August 25, 2011

VoLcAnO!!

Time after time...
passed away just like dat...
without looking back...even once..
'time' just envied with us..
thats what i thought...
its been a while since my last post...dont u think so???
(yeahhh..sure kay...<<<---answer by myself..=_='')
hurm....where should i start my story...
(daaaa...obviously kay...u should 'qada' for 2months ++)
hehehe...because of too many story...i forgot already what to write here..
just write what i remember ok fellowsss...(sory for the inconveniences)
as usual...in point form...later i will elaborate(<<---hahahah..sound like an english essay...)

*BUSY!!BUSY!! and BUSYY!!!(PM kowt...for sure la busy...hahahaha(menah perasn!!)).. act..nie semue sebab nak buat preparation untuk raya(even puase x penuh...huhu) n nak masuk gombak@UIA(Am I old enough to enter university??!!!)..too many things to buy..siap buat list...tapi x complete pon(kalau buat details sangat...2 buku nota pon x cukop...gler panjang list aku..)
*KECUAKKAN!!!nie pon gara2 nak daftar masuk Uia 6sept nie...hoho...hypothesis(budak yang mempraktikkan sains ye disitu...hehe)
>>"Semakin dekat nak daftar masuk 'kandang', semakin bertambah kecuakkan dihati"<<
korunk2 tau x sebab ape aku cuak nie????aku dapat rase..korunk mesty x brape nak tau(yang dah tau..silalah diam...shhhh!!!!)soo..aku bagi pilihan jawapan...korunk pilihla yeee..
pilihan jawapan adalh seperty berikowt:
A. Barang2 byk x siap packing!
B. Xprepare untuk sentuh buku!
C. Takot dapat rumate x ngam!
D. Semue diatas!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAWAPANnyer....yang dihighlight MERAH!!!!
*KETAKUTAN!!!(adekah ketakutan dengan kecuakkan merujuk kepada mende yang sama???!!minta maad...Bm saya amat amat amatttttt terukkk...<<---pengakuan jujur!!
takot sebab...seriously...dekat U skunk sangat creepy!!!...takowt aku nie..terbabas(bukan kereta yee..tapi terbabas tujuan sebenar ke sana...huhu)..takot xdapat catchup ade...takot result terok ade...waohhhh...bnyknyer ketakutannnn....urghhhh!!!!btw..ade lagi satu ketakutan(yang kelakar sikit laa..hahaha...takot tersangkut dengan mamat2 kat sana...yang membawa bad effect laa..yang good effect....xkesah...calon suami la katekan..huahuahua...bak kate pepatah KARMILA KAMARUDDIN...
sambil menyelam...lemas teros....<<----BM rockzzzzzz!!!
*RAYA!!!!hheheheheh...mari kiter masuk bab raya lak..asyik pasal Uia jer(promote uia jap)..bosan jugak..huhu..ok..raya tahun nie..TEMA KELUARGA KAMARUDDIN adalah...jeng3x!!
!!!!HIJAU!!!!
(ini semua sebab ape korunk tau???!!!gara2 ayah aku dah ade baju kaler hijau waktu bulan 5 ke bulan 4..buat sebab aku, aku kurang kepastian..tapi tema nie..sebab dyerlah...)
and suppose...hari raya kedua tue..aku nyer baju ala2 PINKY...tapi aku just ade KAEN jerk!!!!baju untuk dipadankan..xde lagi...camno nie...(sedapkan ati..xpela kay..raya bersederhana..baekkknyer aku..hoho)..
pakai bikini PINK...woot!!woot!!..raya gaya MIAMI!!!yeahhhh baby!!!(ko nak kena pelangkung ngan parents ko...buat la macam tue ...kay oiiiii..hoho)
*KUEH RAYA!!!ade cter nie..korunk tau x...aku tahun nie.BUAT KUEH RAYA uuuu..kelassss gitueee...baru buat tadi...start dari kol 12pm-7pm(lame gler vavi....buat sorunk2 la katekan...huu..penat uli tepung..insaf...'macam' x mo wat lagi..btw...kueh yang buat tadi namenyer KUEH SARANG SEMUT!!)sebelom2 nie..tau makan jerk..skunk kena wat sendiri...terharu...*makan kueh sambil menangis..sebak..(air tangan sendiri..sob!sob!)
*BLOG!!hurm...yang nie..banyak sikit la nak diceritekan...bukan ape la...aku nie..da lame x update blog..member2 sume dah tanyer...bile nak update blog...so..aku update la...da alang2 aku bukak blog..aku bukak la blog sume yang aku tau..salah satunyer...ex aku..aku baca entry dyer..woah...aku agak TERKEJUT tapi MORE TO FUNNY!!xtau nape..hoho..cerite dier camnie tau..xdela(cter zaman tok kadok)..dlu..tyme yang kiter orang break...dyer try to win back my heart tau..tapi..xtau nape..aku xterima(ats reason2 tertentu)..then dyer cakap..macam2...xnak sambung blajar la...nak pegi singpore laa..xde pompuan laen yang boley gantykan tempat aku laa..n bla bla bla..(mende yang dyer cakap tue..macam exaggerate gler!!!bukan pandangan aku sorunk je...even adek badek aku...bibik aku..sepupu aku..sume cakap mende yang sama...)..hampir aku menerima dyer balek(HAMPIR je tau..XTERIMA pon lagi...)..then..tup!tup!..aku tgok...dyer dah ade girl baru weyh...(wahhh...ayat macam mamarazzi u!!!!malatoPPPP!!!)
yang kelakarnyer...ble pk blek mende yang dyer cakap tue...macam...xtau laa..EXCUSE ME!JEALOUS CONFIRM XDE!!(insyaallah..i will get way more better than him)..tapi macm FUNNY sebab..xde sebab...(aku gilaa.....hahahhaha)...deep inside me..if one man want to win back someone heart...please..please...and please...dont just simply say whatever you want 2 just to get with her back..(paling x suke orang berjanji...just sekadar janji..untuk dapatkan ape yang dikehendaki tyme tue..after dat...janji..tgl janji...minx2 aku x jadi orang macam tue..amin~)
*REASON!!!yang nie...aku baru realize tadi..tadi aku tgok cter "GHOSTS OF GIRLFRIENDS PAST"(xsalah aku la....aku short term memory sikit)...ade script dyer dalam cerite tue..yang aku rase..memang sesuai sangat tok aku...macam boley digunekan tok reason dalam kehidupan seharian aku..huhu..
ayat dyer lebey kurang la maksudnyer..dengan yang bakal aku tulis nie..
"If we mad at someone because of what he/she did, we care bout them..You dont want to forgive or give her/him a second chances because you scare you might be hurt again."
..word that came out from the actor..i just edit a little..because cant remembered the whole sentences..
I've been really deep  in love with someone...and there's a lot of question in my head..
'What if she/he hurt me?'
'What if she/he left me?'
'What if she/he die?'
Because of these kind of question..i end up a relation first before she/he does..

Honestlyy..i think..i maybe in that category..scare to be hurt..thats why..i cant give all my love to certain people that i want too..because of possibility might HURT..

too many post...da bercampur aduk...i guess..i better stop now..than making u'll dizzy...
huhu..
so...till we meet again*like we ever meet before...daaa!!!
gudnytes my friends..

P/s: Still looking for a guy that i can give all my love + trust to him.. (^_^)

5 comments:

  1. akhirnya terupdate juga!
    terima kasih kerana sudi mngupdate! (^^,)v

    ReplyDelete
  2. pedot, ada button like x kat comment anda..? nak like infinity...

    ReplyDelete
  3. ahakz!
    ade plak button like kn.. hoho~
    buat cmni la utk like >> likelikelikelikelikelikelikelikelike

    ReplyDelete
  4. korunk xde kje..hahahahah
    cepat gler alert!!

    ReplyDelete