Monday, December 27, 2010

mIssinG SoMeThING!!!

AKU KEBORINGAN!!!!
YANG AMAT!!!
ARGGGHHHHHH!!
borink tue sebab dok umah jerk...adoiyaiii,,,
baru SEHARI dok rumah..
dah rase macam..(macam mane ntah..xtau describe..huhu)
patotla kadang2 budak2(xtau la budak mane...)xsuke dok umah lame2@cuti panjang2!!
sebab akan merase ape yang aku rase nie...huhu
aku rase ape...???korunk nak tau ke???
evan x nak tau..aku still nak bagitau..huhu..korunk WAJIB dengar....(kalau x..aku merajuk..huhu)
saje nak menggedik + manje kejap...kuikui..
REASONSSSSSSSSSSSSSSS(byk gler 'S' melambangkan betapa banyak nyer reason):-


>Xde aktivity(kalau yang ade itu bagus....)

>xpegi kekelas(aku admit...aku nie bukan jenis suke kekelas..tapi even x suke..aku pegi jugak tau...huhu..student yang baekk..kuikui..persan sendiri deyh..tapi..bile kekelas..at least,aku ade routine..xde la borink sangt..plus ley timba(bukan perigi tau)ilmu lagi...huhu)

>headache sebab nak kena pk nak buat aper hari2 yang mendatang...huhunyer.

>asyik on9 jer..(yang nie...sebenar xde la satu reason yang borink..ON9 BEB!!tapi tulah...kalo dah 24 7 on9...borink gak..plus..kadang2 tue..bile on9..kiter mesty la mengharapkan 'someone' yang special for us..on9 gak..kalo x..rase macam xde function je kan..poyo nyer ayat aku..huhu)

>xde kete..(yang nie sebab aku nie pemalas orang nyer(xde la malas tahap gampang lagi..tapi still malas laa..)even if jalan kaki sampai shopping complex..tapi lately kan bahaya..lagi2 aku GADIS YANG MANIS(perasan lame sikit..huhu)..n then..panas lagi..hujan kadang2..lagi la aku malas..huhu..konklusinyer...
MENJAUHLA KAMU WAHAI KEMALASAN DARI KARMILA!!

>jadi hantu TV(yang nie sedap...dah x kluar umah..parents keja...dok umah je...banyak tgok TV jela jawabnyer...huhu..mate pon da jadi segi empat.. macam TV ..huhu.. makin bertambahla power den!!)

>sebab kelapangan sangat..beri laluan untuk perasaan RINDU..meMUNCULkan diri(xsuke xsuke..xsuke sebab...XSUKE laaa..korunk bayangkan la..bile da rindu..mesty la akan cari jalan tok contct or what so ever...tapi at the same tyme..kiter takot ganggu dyer..adeyh..bebann sungguh!!!)
nie sume sebab U la dear..hisyhhh!!suke pulak buat I miss U..dah la bile miss x ley wat pape..U x kecian kat I ke??xbaek tau U buat I macam nie..pity me..kejam U..huhu..boikot U kejap..walaupon salah sendiri..tetap nak salahkan U..huhu..
so...tuntasnyer...minx2 la hari yang esok luse tulat sampai aku balek uia..ade plan setiap ari..aminn~
tapi..aku nie..sebenarnyer..kalau boleyh...nak kluar ngan family n teman(pompuan) baek aku je..
kalau member(laki) ajak kluar..aku macam x bermenat sangat la..huhu..xtau nape...
n pada member2 aku yang ajak kluar..xkire la dari plkn ke.mrsm pontian ke,sekolah agame dlu ke..minx maaf sangat2 sebab x kluar ngan korunk.mianhae..
(mungkin ade yang sedeyh bile dengar pendapat aku nie...sebab x bape gemar kluar ngan orang itu n ini..tapi hopefully..ade jugak la yang bergembire dengan keputusan yang aku buat nie..amin~)
itu je kowt nak tulis wat mase skunk..huhu..no idea la..kuikui..
specially for u dear...hope u cepat sembuh ea..i x tau pulak u saket..sian u..i nak tolong pon x ley..u jaga la kesihatan u baek2..i tau u jenis x suke kongsi kesusahan ngan orang laen..tapi..at least..i hope i can be a person that u willingly to share ur probs with..I WANT TO BE DAT PERSON..CAN I?
*P/s:A girl that want to have a peacefull vacation with her family n beloved one..^_^

No comments:

Post a Comment