Sunday, November 28, 2010

SedeYY..

SEDEYYY@FRUST@KECIWAA
sedeyy...sangat2..xtaula nape lately..rase cam sedey gler...huuhuhu..kenape ek???
korunk tau x agak2???
kalau tau..bagitau la aku nie..*kebingungan sebenter*
tapi aku ade la buat LIST(siap buat list seyh) reasons aku sedey..huhu
jap ea...aku list kan LIST aku..huhu
reasons kenapa aku bersedih:-

*belajar maen2..chemistry 2..da try FOCUS..tapi still not 100%..(xtau nape..hukhuk)

*rase cam KOSONG..something missing somewhere..but i dont noe..what n where is't..
(need to go for vacation..find tranquility..huhu...alasan semate...kuikui)

*kesedihan yang ditanggung x ley dishare...(masalah gak tue....beban!!)

*fikiran SERABUT(tapi x tau serabut dengan ape..huhu..pelik2 je aku nie..)

*terase dipermaenkan..(sangat sangat..)..balasan aku kowt..huhu..terima jela..
mekaseh yer kepada empunyer badan ye..menyedarkan diri yang hanyut sebntar di mana ntah..huhu..tapi even mulut nie menerima..tapi hati perempuan nie..seboleyh nyer..minx sangat2 dihentykan...PERIT sangat2..hentykan segala lakonan..segala tipu helahmu yang banyak memberi kesan pade diriku nie..aigoo!!

ok...reasons di atas ini adelah benar yee..huhu..harap maklum...tapi buat mase skunk..ini jela yang terlintas..yang len..belom nak melintas lagi..huhu...act..bnyk nak tulis..tapi..takot lagi menulis..lagi banyak yang x patot dibicarakan...dibicarakan...so...ini jela yang boley diukir di blog ini..hahaha...
teetttt..tamat kat sini ok..ceritera hati KAY yang tengah SEDEY nie...
~TUKAR TOPIK~

Korunk2...tau x...tadi aku pg MID VALLEY tau ngan rum8 aku...huhu
suppose plan laen..tapi berubah last minutes..(no comment)
pastukan...aku pi la MID...tujuan sebenar...nak g MPH...tapi melencong daaa..huhu
kiter orang pg MPH kejap je...pastu g jalan2...TEST PERFUME la..ape lagi...sedang mencari perfume baru tok sem nie..huhu...(sape nak tlong??tolong pilihkan@ hulur duit sekali laa..hahahha)
pastu...ade EXHIBITION>>pasal baby la..n etc..
aku excited gler..even x ngandung lagi..huhu..xtau nape...
banyak gler kowt budak kecik@ baby tadi..huhu..GERAM2!!!
pastu...ade jual baju baby..aku pon...pg la tgok@usha2...
COMEYLLLL sangat2..tapi..nak beli..xtau nak beli tok sape..huhu..(kisah sedey aku..huhu)
pastu...ade BOOTH AQUARIA tau..
even aku da penah pg skali..>>ngan u Dear..
aku macam nak pegi lagi tau..huhu
sekali mane cukop..hahah..(ikan2 kat sana rindu aku tau!!)
pastu...dyer kater harga skunk..dah naek...harge sale..RM28..sama mcam price waktu aku pergi dlu..
(HARGA AQUARIA SKUNK DA NAEK!!HARAP MAKLUM)
pastu...lupe nak gtau...kat booth tue..ade mascort(xpandai eja) tau..mascort SHARK!!
comeyl...pastu..tgh la bual2 ngan promoter..tanyer sal aqua nie..(tnyer xde price for student ke?)
terbukak la cter sal student...promoter(laki) tue tnyer..student lagi ke...aku pon mengiyekan...
dyer tanyer kat mane..aku cakap UIA...
korunk tau x..pastu ape terjadi??!!
dyer pon student UIA laa..masuk MAIN CAMPUS bulan 12 nie..
pastu borak2 laa...mcam2 gak dyer tanyer..huhu(macam INTERROGATE kowt)
pastu..xpasal2...SHARK tue dtg dekat aku...takot aku..sebab besar semacam..(besar manusia laaa..huhu)
dyer nak salam..(act aku sebenarnya..bukan la penakot...)tapi bile shark tue datang dekat n nak salam aku..aku takot..xtau asal..huhu...tyme salam tue..terase tangan orang(hahahah..aku yang sangar sengal...shark yang ade tangan manusia buat aku takot..huahuahua..)
pastu..aku nak blah laa..sebab segan la bual lame bebeno..huhu..pastu..dyer siap tanyer name tue..nak ADD kat FB katernyee..huhu..aku pon bagi jela( nak cepat la katekan)..tapi aku x rse dyer boley cari coz aku bagi name aku salah tadi...(dari KARMILA jadi KAMILAH!!)<<kan laen tue...huhu
yang paling x BOLEY BLAH...ayat daru RUMATE aku..huhu
korunk tau dyer cakap pe??!!

RAIHANA:orang datang sini nak tgk exhibition..tapi dyer datang sini JUMPE JODOH!!
KAK KAY:nede..memandai je awak nie...
RAIHANA:tadi siap minx FB lagi..NO TELEFON lagi...
KAK KAY:mane ade...FB je kowt..huhu
RAIHANA:memang sesuai sangat la kiter datang exhibition baby nie kak...
KAK KAY:nape lak????
RAIHANA:yela...akak datang sini da jumpe jodoh@future husband...ley la pk sal BABY..
KAK KAY:memandai je awak
future husband akak(insyaAllah)..ade kat PERAK la skunk..bukan kat exhibition tue..huhu
 ~itulah kisahnyer~

rsenyer..nie je kowt..story aku...for today...huhu..hope korunk njoy bace..even..borink...hahah
IM NOT A GOOD WRITER!!

P/S:Just a simple girl who crazy bout perfume that need someone@a guy that is serious bout having a relationship with her n not just playing around with her..JUST SHE WISH..^_^

2 comments:

  1. haha..kite samela.....aku pon sgt suke nak ade baby sendiri...huahuahua..bilela masenyer.

    ReplyDelete