Wednesday, October 27, 2010

DaH AgAk DaH!!

agak2 korunk...
tau x ape yang aku nak bagitau kat korunk hari nie..??
yang tau tue..baguslaahhh..<<memang phycho(xtau eja[ =_='] la korunk..huhu)
yang x tau...
meh sini nak story maii..
mende yang aku dah agak sejak start cuti hari tue lagi...
FIRST WEEK MEMANG XDE KELAS!!!
da lame da aku ade INSTICT ni..<<terror x aku??kuikui..
kalau aku nie hati batu sikit...
aku memang plan nak balek lepas SEBULAN kat umah..
tapi...apakan daya..
hati lembut...(kena pujuk sikit..aku da OK!)
konon2..jadi budak baek laa...
X EXTEND cuti tok sem nie..
tapi bajet xnak g kelas mgu first nie..
tapi last2 aku pegi gak tadi(kelas CHEM2 pkol 2pm-4pm)
pg sebab malu ngan kawan...huhu
(diorang pg kelas..aku x pgi...)
waktu pg tue..masuk2 kelas..aku bace kat WHITEBOARD
ade arahan tau..bunyi nyer lebey kurang gini
"GP 87,CHEM 2,esok(khamis) kelas kol 11am BATAL!!'
wahhh...bukan maen suke aku..huhu..(^_^)
pastu aku pg la amek seat..
bajet nak SCORE CHEM2..aku duk depan..wakaka..
BENGONGG JERK!!
pastu aku pon mulekan SESI TAARUF(xkenal... make XKENAL laa..huhu)
dah kenal sume..aku pon dok la GOSIP2..
(bese la..pompuan..bukan gosip ape..saje je bual2 kosong!!)
tgu setgh jam x sampai lagi..(setgh jam ekot jam kawan aku...if jam aku baru 20 minit..huhu)
aku bangun...aku cakap ngan member aku..aku nak BLAH!!LAPAR!!
(siot jerk!!)
aku cakap ngan member2 aku yang x blah lagi..ape2 hal..ROGER2!!
(sebijik pangai cam dak nakal..kuikui..)
pastu...aku da sampai bilek nie..
aku counting2....
ROPE2nyer...
aku memang XDE KELAS LANGSUNG FIRST WEEK nie...
memang RUGI tol la aku balek awalll..hisyhhhhh..
(sape gerangannyer yang suh aku balek awal nie...sabar jela)
tue cter sal kelasss laa..
xmasuk lagi bab yang member2 aku nak kuar ujung mgu nie...
(hampir semue kowt...aku je yang xde plan lagi...hukhuk)
nak balek hjung mgu nie, macam mgu depan aku da balek(sambut deeparaya)
sooo...
aku je laa...yang xtau hala tuju lagi...sadisss jerkkk!!
yang tue cter laen..
ade lagi satu cter yang buat kan aku panas gak TELINGE niee..
MAHALLAH ZAINAB JAHSY
(aku punyer tempat tgl la tue)
siot betol...
pagi petang siang malam...
ANNOUNCEMENT 24/7
da le SPEAKER depan bilek aku...
nak TIDO pon x senang derrr...
abg maintenance mane ntah pg betolkan speaker depan bilek aku niee...
(bukan aku yang rosakkan b4 diz..tapi ade la niat nak merosakkan..<<jahat siot)
konklusinyer...
pada sape2 yang nak merosakkan speaker depan bilek aku nie..
DIPERSILAKAN...
aku dah x tahan..huhu..
P/S:Harap maaf kepada pihak2 yang terlibat...
luahan hati seorang student yang terperangkap dalam sangkar tanpa rela..(T_T)

No comments:

Post a Comment