Saturday, October 23, 2010

SedAnG mEmIKiRkAn...

sedang memikirkan
sedang muhasabah diri
ADAKAH SALAH AKU
SEBAB DYER JADI MACAM TUE..
ehmm...
MAYBE..
POSSIBILITY TUE ADE..
haisyhhh..biol sebentar..toink!toink!toink!
~I'M GOING CRAZY~
xpela...biar aku tanyer...
aku jawab sendiri..huhu


1)Kenape aku x berterus terang ngan dyer?
>>ehm...kenape ek??aku pon kadang2 pk mende yang sama..kenape aku lebih suke pendam dari meluahkan dekat orang yang sepatutnyer???!!kan bukan ke kalo meluahkan...KURANG SIKIT BEBAN DI HATIE..tapi tue la pasal..aku sendiri pelik ngan diri aku nie..huhu..aku SUKE ADMIRE SOMEONE SECARA SECRETIVE!!maybe memang aku jenis macam tue kowt..huhu..and aku suke ADMIT BILE DA TERLAMBAT..(nie la perangai yang korunk2 x patot contohi..)kena ubah perangai aku yang satu nie..

2)Kenape aku biarkan soalan dyer sepi tanpa jawapan?
>>Yang nie maybe sebab aku BELOM CUKOP SEDIE kowtttt..maybe..TYMING XKENA ke..
like I said before this...I NEED TYME n MOOD to SAY YES..say it loud..
but if in my HEART...some people already know..
~include u dear~
(^_<)(>_^)I ALREADY SAY YES..(^_^)(^,^)

3)Kenape aku selalu rase diri aku nie x layak untuk bakal si 'dia'?
>>ahah...soalan yang BERNAS..sebab x layak laa...sebab aku rase TERLALU BANYAK KEKURANGAN DALAM DIRI..terlalu banyak sehingga tidak sanggup tok memikirkan yang aku akan 
 MEMBEBANI MY FUTURE PARTNER!
sebab sayang sampai x sanggup..susah jugak kalo da sayang nie..huhu

4)Kenape aku kadang2 takut dengan word COUPLE?
>>yang nie sume berkaitan dengan masa lampau aku..my past..
selalu dengar ungkapan HUKUM KARMA...
ape yang kiter da penah buat kat orang..akan berbalek semula kepada diri kita..
sebab tue aku TAKOWT!!
sebab aku da buat orang laen merana sal aku..x mustahil..yang baru nie akan terima mende yang sama..
..SAMADA AKU TINGGALKAN DYER..
ATAU
..DYER TINGGALKAN AKU..
walaupon..kadang2 aku cakap kat orang..
WHAT PAST IS PAST!!'
tapi aku sendiri x praktikkan..(cakap x serupa bikin..mengaku sendiri.huhu)

5)Kenape aku kadang2 nak terima sesuatu yang baek pon mengambil mase yang lame?
>>simple je jawapan pade soalan nie..
sebab aku takowt melukai hati orang laen..

6)Kenape aku kadang2 menjauhkan diri dari some1?
>.yang nie sebab nak test diri aku sendiri...and  diri orang tue..(siot je aku nie..)
nak tgok sejauh mane aku ley tahan kan..xcontact orang yang ley dikatekan..HAMPIR STIAP HARI LA TEXT..EVEN ONCE A DAY..huhu..(sebagai cukop syarat nak bagitau yang kiter nie engat kat dyer..betol x??ke salah ek??xsure laa..huhu)
n..lagi satu...penting nie...
BAGI ADE RUANG TOK MERASAI KERINDUAN TERHADAP SI DIA..huhu..

oKeyh..da habes da sume persoalan yang ade dalam benak aku nie..huhu
mungkin ade certain2 yang boleyh menjawab persoalan anda..
n
~ menjawab persoalan u DeAR~

nanty..lagi 2 hari..sem baru da bermule..ntah aku ade mase lagi x nak mengupdate blog nie..
tetapi ..walau sebusy mane pon...
akan ku curi mase even kejap tok bukak blog dyer la yang pasty..(kate  pon stalker.huhu.)
hello...x sume stalker jahat ok...!!
stalker yang nie..juz nak tau perkembangan orang yang dyer sayang jer..huhu..
NAK STALK THEJOURNEYOFMYLLIFE!!
(even empunyer x bagipon..orang tetap nak stalk jugak..xkire..mianhae..!!)

P/S:ahah...nak share satu lagu favourite aku ngan korunk..dgr laa...
(^_^)(^,^)


No comments:

Post a Comment