Monday, October 25, 2010

..mALaZnYEr...maaf yer..serabut sikit gaya penulisan..biaselaa...PROsak!

Dalam banyak2 MOMENT yang ade...
aku PALING2 XSUKE...
tyme parents aku nak TINGGALKAN AKU..
esp..tyme nak ANTAR AKU BALEK ASRAMA@PENJARA..
adoiiii...
malaz tol aku nak menghadapi hari2 macam tue..huhu..
tapi bile da antar..aku OK jerk!!
tyme nak tinggalkan aku jerk...CAM SEDEY SIKIT
(tapi x sampai nangis ea!!!harap maklum!!)
itula yang bakal terjadi kat aku 
HARI NIE@kejap lagi...
aduhhh..
permintaan yang ntah pape!!>>MALAM...lambat2 la anda berlalu...<<jgn la cepat sangatt!!
bukan ape...
>>bessa la ...da cuti 3MINGGU kowt...<<
apelah salahnyer EXTEND jadi SEBULAN..(kuikui)
hahaha...aku kan suke buat UIA tue macam MY DAD yang punyer!!huhu
tapi tue la pasal...
KEMALAZAN yang teramat nak balek UIA nie...
>>MOOD cepat la datang kembali padaku..ku menyeru nie<<
(bajet MANTERA la nie..hahahaha)
tapikan...yang paling x best sekali...
sian kat aku>>bile MENGENANGKAN..
member2 sume da banyak xde..'DYER' pon da xde...
lagi la malassssssssssssssssssssssss!!
xde semangat!!
pemberi semangat pon dah xde!!
ape pendapat korunk??>>macam kena cari baru laa..<<perlukah cari pengganty??
mungkin ade kowt yang cakap PERLU..kuikui..
xsurela bout this>>yang cakap XPERLU pon akan ade RASENYERLA..<<akan wujud ker??
tapikan...walau sebanyak mane ALASAN yang ku berikan..
aku TETAP akan dihantar pulang ke penjara tuee...huhu..(hati redha n pasrah)
..tapi..
yang best nyer...
belom pape my mum da tanyer..
"Nanty DEEPAVALI(aku sambut tau..huhu) balek x??(nie TANDENYER dyer nak aku balek..huhu..)"
SEMANGATTT aku..xsabar aku menanty kedatangan deepavali..
coz nak pegi umah kat TEPI LAUT...yeayyy!!
*BBQ
*KUNANG2(kalau ade laa)
*JALAN2 TEPI PANTAI
I'M REALLY LOOKING FORWARD FOR DAT MOMENT TO ARRIVE
sayang BOTH MY PARENTS LA..
(sebab memahami JIWA anak yang sorunk nie..xsuke dok UIA..kuikui..)
siap bagi GREENLIGHT kowt kat aku if nak BLAR dari UIA mgu yang FIRST..hahaha..
*suke*suke*wink*wink
tapiiiii...aku akan tengok keadaan dulu laaa...
(keadaan bukan bermaksud lecturer da masuk kelas atau tidak...tetapi...ade tempat untuk aku stay n ade transport x...itulah yang dimaksudkan dengan TGOK KEADAAN dulu..huhuhu)
ape2 pon..esok...terpakse juga mengatakann..
..HERE I COME UIA..
I KNOW U MISS ME A LOT
THATS WHY IM COMING BACK TO YOU
U NOE(uia),HOW LUCKY U R BECAUSE IM COMING BACK TO YOU??
not all people who miss me..can get me back wif them..huhu..(perasan sendiri)
UIA!UIA!UIA!
(I'm trying to fall in love wif u)<<but seriously..not dat easy!!

P/S:n for my friends out there...who will soon miss me..
DO contact me Ok..
n
for u dear>>dont forget me k..even i cant on9 always like during my holiday..
still..i'll 'curi mase' to read ur blog..n..perhaps..texting with u..(^_^)(^,^)
n 1 more..later when u 'check in' in gombak..for sure u will be really busyy...so..
disebabkan i paham(bajet memahami..haha) no need to always text me ok..t8 good care of urself..
n..ehm..agak2..boley x kalauuu i cakap jangan rapat sangat ngan pompuan laen??
macam x..>>munasabah x permintaan??<<tapi try la
xpakse tau..huhu..cakap jerk..
nak rapat ley..tapi not infront of me laa..xpasal2 "J" tue muncul..huhu..
then..kalo da terlebey2 rapat tue..bagitau jugak tau..
so..i can let u go..freely..freedom..free ape lagiii??huhu
(sangat baek diri KAY nie tau<<budak perasan sendiri)


No comments:

Post a Comment