Thursday, October 21, 2010

.....LuLuS TaPi mEnuRun!......

sebelom ape2...aku nak story satu cerita...
cam nie tau...semalam..aku...teman kakak aku g shopping...
HABESKAN DUET SUAMI DYER...(padan muke suami dyer!!geram lak akue..huhu)
yerlaa...daripada dyer DOK HABESKAN DUET KAT POMPUAN LAEN..baek kiterorang PG JOLIIII!!!
....yeahhh....
memang kakak aku SHOPPING KAW2 laa...siap BELANJE AKU SEKALI(itula paling best!!haha)
pastu...da shopping2 sume tue...pg umah mak angkat aku...g amek anak2 kakak aku...pastu antar g 
KAFA(Kelas Agama Fardhu Ain)
pastu....dalam kol 3 lebey kowt..sampai umah kakak aku..kiter orang lepak2..then solat2...kemas2..rehat2..
senang cter..sume mende yang ley dibuat dirumah..huhu
dalam kol 5 camtue..kiter orang gerak kuar umah..g amek anak dyer dari KAFA...thennnnn...
PEGI PORT BAEK TOK SKODENG suami dyer tue...
memang port habes baek laaa...huuhu..bawah pokok...kete lak ijAu...memang BLEND IN habess...
tgu punyer tgu...
jeng..jeng..jenggggggg...!!
dalam kol 6.45pm...ternampak lah itu kelita suami dya pakai...
(kreta kearah umah POMPUAN KE-3...len dari tempat polis yang suami dyer cakap nak pg)
kiter orang...ape lagi...PECUTTTT laaaa...
(harap maklum...aku x menggalakkan ea...setakat peneman yang setie...)
pastu...da lalu depan umah pmpuan tue...xde pon nampak kelibat kreta suami kakak aku...kiter orang tgu...
lame gler tau,...(<<sampai aku terlepas nak TGOK RESULT!!)
sekali...SALAH UMAH DOE(ntah umah sape2 kiter orang skodenggg!!huhu)
tapi..kiter orang kembali keumah yang benar selepas ditunjukkan oleh adek ipar kakakku yang tgl di situ..
pastu dah pkol 9 lebey cam tue...abah kakak aku call...dyer kater da malam..
balek la...HARI NIE BUKAN HARI KITER..
so...kakak aku pon..dgr la cakap abah aku..kiter orang balek...
tapi sebelom balek..kakak aku da call suami dyer..
4-5 KALI KOWT!!!tapi satu pon x angkat..n suami dyer pon x call balek...(musykilll..selalu call balek)
pastu..waktu on road nak antar akuu...
....TIBA-tIBA...
lagu LADY GAGA-POKER FACE BERKUMANDANG....(hp kakak aku berbunyi laa..bukan radioo..huhu)
suami dyer rupenyerr...aku MENGUPING TELINGE jela kat sebelah...
"Ayg kat mane?Abg da sampai umah...xley masuk...xde KUNCI"
aku dgr..macam pelik tau...XDE KUNCI??!!!
aik...bukan dyer patot nyer ade kerrr???kakak aku pon cakap...da bnyk kali bagi kunci..asyik cakap ILANG!
yang sebenarnyer...sajer jer nak pancing kakak aku nak gtau yang dyer dah ade kat umah...(padahal...tidak!!)
TIDAK sebab...aku suh kakak aku call jiran sebelah...ade x kete suami dyer...n....
aku rase korunk tau jawapan dyer...
ELEK!!!ENGGAK ADA DONG!!!(tipu lagiiii laki kakak aku tue....)
lepas tue..xpela kan..kakak aku da antar aku balek..then dyer pon...otw balek umah dyer...
aku balek tue..TEROS LA MANDY....(badan melekit tahap gaban waa cakap luu)
baru nak masuk bathroom(kakak aku call kat umah...aku mals nak turun.so..aku suh bibik aku cakap aku mandy...huhu..siott jer...<<tapi memang aku nak mandy ok)
pastu...da habes mandy tue...tibe2...ade orang call umah lagi tau..
waktu nie aku ngah TENSION glerrrr vavi...sebab SERVER UIA DOWN!!!
nak check RESULT pon payahhh....
aku ngat kakak...rupe2nyer,...SALAH DOEE>>>>>SUAMI DYER CALL AKU!!!...
(hati da mula cuak..kuikui..tgh pk jawapan ape nak bagi supaya sama ngan jawapan kakak aku..huhu)
pastu..aku pon g la angkat tepon...buat2 suare mengah!!(konon2 berlari laaaa..hahaah)
pastu....aku cakap hello..teros dyer tanyer macam2...
macam PELUR BERPANDU SIOT!!..(suare cover habes...tapi tangan aku menggeletar kowttt..hahaha) 
pastu..aku cakap la mcam yang di'PLAN...
tyme nie la aku kena UGUTT!!!
dyer cakap...
"Karmila,cube jgn bohong abg(dlm hati aku,diri sendiri bohong orang laen boley pulak??!!)awak tue solat,berdoe...xberkat tipu orang..(aku dgr...cuakkk jerr!!)..pg mane tadi ngan kakak??jgn nak BACK-uP kakak tue sangat...(dalam hati aku...HARUS la BACK-Up...dah kate pon kakak aku...kenal kakak aku dlu dari ko)"
tapi aku STICK wif my plan..hahahah...(aku cakap yang dah d'plan)
naek2 kat bilek aku jerk...aku dipanggil oleh PARENTS aku...
diorang nak INVESTIGATE aku pulak..huhu
aku pon...STOLI MOLI ngan parents aku(selamat depa sokong aku..huhu)
then..aku pon masuk bilek...nak check result..
nie lagi satu hal yang buat aku pANNNNNNAAAASSSSSS hati!!!
SERVER UIA!!
bengggonggggg betolll!!!
nie..baru dapat check pagi tadi..kol 7...
haisyhhh...
2 pon..result x MEMBERANGSANGKAN..huhu...sadisss...
tapi..ALHAMDULILLAH la...XDE REPEAT...
cume xde A!!huhu..
selamat la...
MAK AKU X LECTURE AKU DIPAGI HARI..huhu
mekaseh bu...(memang nampak gaye..xley nak EXTEND cuti lagi SEMINGGU)
hehe...nie memang cara aku...orang cuti 3mgu...aku cuti SEBULAN!!hahah...
tapi sem kali nie...XLEY!
redha jela..
minx2 sem depan...
LEBIH BAEK DARI SEM INI!!
~amin~

2 comments:

  1. wow fuh story panas glew!!situasi nh br brlakukah??

    ReplyDelete
  2. kak syud..baru laaaa...
    n sedang berlanjutan lagi kowttt!!!

    ReplyDelete