Saturday, October 23, 2010

...DilEmmA..


kadang-kadang..dalam hidop nie..macam2 pilihan kiter kena buat..
ade pilihan yang susah...ade jugak pilihan yang senang..
kadang2 pilihan yang kiter buat tue betol....
kadang2 pilhan yang kiter buat tue salah...
nak x nak...pilihan perlu dibuat!!
AND
aku da buat pilihan..@..I have make my decision
TAPI
aku x tau betol ke x...
benda nie amat la menggusarkan hati yang satu nie..
hurmm..
nak buat pilihan yang satu nie..
aku pk macam2...
orang yang aku sayangi la..
orng yang menyayangi aku laa..
takot effect diorang...
aku x ley tgok orang MERANA sebab aku..
tapi da ade jugak yang merana sebab aku..
kenapelah ek..??
hatie aku nie..xdela sekeras mane..
dari luar memang nampak cam aku nie keras atie...
tapi HAKIKATNYE...
aku SEDEY..aku SEBERSALAH..
dengan orang yang merana sebab aku..
ermm..
tapi..walau aku elak sekalipon...aku tetap kena buat pilihan..
so..
pilihan da dibuat...
tapi..macam yang diketahui..aku x pasti megenainyer..
so..
aku berharap sangat..
mudah2an..pada yang empunyer diri..
berikanlah aku sign@petunjuk...
yang menunjukkan..
AKU X BUAT PILIHAN YANG SALAH...

P/s: sangattt takut kalo tersalah buat pilihan..
walaupon..pilihan yang salah kadang2 mengajar kiter erti kehidupan..



No comments:

Post a Comment