Wednesday, October 13, 2010

tESt MeMAndU ESoK!!!!

sedar x sedar...da lame aku bwak belajar bawak kete weyh...
dekat LEBEY DARI 3 BULAN kowt!!
yang lagi aku cam xbape nak percaya....
ESOK AKU NYER TEST!!!
adoiiii...seram sejukkk oooo!!!....memang la orang cakap...makin kerap kiter belajar..makin expert...
tapi bile sampai kat aku...JADI LAEN oooo...makin kerap belajar...makin banyak kesilapan aku buat...
if korunk2 x nak pecayaa....meyh sini aku aku bagi one example...
hari tue kan(xbape engat hari ape..tapi kalo ekot KALENDAR AKU...ari SELASE..12.10.10)..aku buat yang kat dalam track dlu auu...PARKING,BUKIT n TIGA PENJURU...aku buat laa...selame nie...aku ade masalah kat bukit tau...sebab..aku punyer ACCURACY..XPENAH ACCURATE(hehe..ayat belit lagi membelitkan..jgn mare..teroskan membaceee yeee)..kadang2 TERLEBIH GARISAN KUNING...kadang2 pulak TERKURANG...tapi...mase hari berlaku nyer kejadian nie..bukit aku OK!!(superb laaa!!)..kat PARKING yang selalu XDE MASALAH..tibe2 ADE MASALAHHHHH daaa....aku buat la parking tue cam bese..undurkan kreta..pusing stereng...kekiri sampai habes...then undur lagi.then kekanan lak sampai habes....then da masuk kotak parking...aku pon masuk gear 1 balek..nak kluar la dari kotak parking tue...pastu...da sampai satu tanda tue...aku kene pusing stereng ke kekiri 3x tau...yang aku nie...pegi LEKA(lupe nak counting...)sedar x sedar...aku da terlebih PUSING STERENG tue...huhu..aku TERGESEL kan penanda jalan ngan kete kancil tue...dah mule GABRA da nie...aku pon...free kan gear..then turun...(niat nak cover la da buat salah tue...malangnyer..adela sekumpulan laki ngh belajar bwak motor n ade lagi satu pengajar nie dok ajar student dyer parking...betol2 kat sebelah aku)<<aku kena gelakkan kowt!!!maluu weyhhh...BLUSHINGGGG!!!*wink wink*....da  JATUH SAHAM!!!then...waktu tue,...aku x betolkan lagi posisi kete aku...skali...aku pg bawak kete tue...TERNAEK ATAS TEMBOK daaaa...TERANGKAT KETE yang aku bawakk..selamat XTERGOLEK!!!kuikui...malu2!!!..korunk juzt imagine kreta yang aku naek tue..pg naek atas tembok...adoiiiii!!!aku pon sebersalah gler la kannn..huhu...aku pon gtau kat pengajar aku sal mende tue...dyer cakap.."KERETA X KEMEKKAN,XPE....SAYA PAHAM...KADANG2 ADE CERTAIN STUDENT XLEY BELAJAR LEBEY2...DYER CEPAT BOSAN..",,,(baek hati sunggug pengajar aku tue...huhu...legooo raso nyaa...dyer cakap cam tue)...bab yang CEPAT BOSAN tue AMAT BETOLLL!!!!huhu....soo...skunk korunk da tau kan...betapa aku CUAK tok ESOK NYER TEST??!!!!
<<WISH ME LUCK FOR TOMORROW>>
~amin~
(^_^)(^,^)

No comments:

Post a Comment